?؟آدما گاهي ب جاي با تو بودن...ناتــو ميشن!?؟

وبم تعريفو حرفاي دلمه


بودی همش #تکیـِــه گاه
موندیم #تـِـشـــنــِــه بازم
منو #بـِــبــَــخش اگه گاهی کردم #اِشـــتـِبـــا ولی..
فکرشو که میکنم میدونی چی #مـــــامـــــان؟
#مَـــنـَــم به | رَپــــ | دارم عـِــ?؟ـــــشق مادری !!
-=-=-=-=-=-=-=-=-
عید و سال نوتونم پیش پیش مبارک باشه
4شنبه سوریتونم بدون سوزو ناله به دَر باشه

حال کنین حسابی

ولی وحشی گری در نیارییید

 <3

خنده

<3

 



نظرات شما عزیزان:

ramtin97
ساعت1:49---2 فروردين 1393
زن آدمم میکنه؟؟ پس من الان چیم دقیقا؟؟؟ ماستم؟؟؟ خ آدمم دیگه!!!

والا به قران
شما ماست چکیده ای...بعله پــَــ چی...ما کلا همرو میسازیم شما قدر نشناسید


دلارام
ساعت22:40---29 اسفند 1392
عیدت مبارک عزیزم
عشقمی..مبارک نفسم


دلارام
ساعت16:28---28 اسفند 1392
دختر تو منو کشتی با این فونت و رنگ
بخدا یاغی هدایتم کرد دیه ینجوری گذاشتم ببینید...چ رنگی بزنم خودت بگو!!!!


ramtin97
ساعت22:10---27 اسفند 1392
بححححححله

باید مث من باشین

مث یه پسر خوب تو خونه بشینین و با پی سی حال کنین

البت باید گذاشت جوونا خودشون تجربه کسب کنن و بعد مث من سرشون بخوره به آسفالت که دیگه نرن دنبال این چیزا

یه بار پلیس دنبالتون کنه(البت فقط دنبال کرد منو رفقا رو که نمیتونستن صد در صد بگیرن) دیگه سراغ این چیزا نمیرین
هه هه نادمی؟ ای نادم ای جاهل؟ هخخخخ اورین بچه خوبی شدی پـَــ دیه وقته زن گرفتنته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 27 اسفند 1392| 18:26 |يــه درد داره مونــَ»»ــث| |